Over mij

Mijn foto
Verre van slank maar lekker in mijn vel. Verre van het schoonheidideaal maar opmerkelijk vaak erg gelukkig. Verre van "normaal" and loving it. Wel een echte vrouw met alle bijbehorende "gebruiksaanwijzingen", een meisjes meisje in de zin van graag shoppen (liefst alleen), lekker tutten (maar wel effectief), en schoenen heb ik nooit te veel (vind ik). Mijn grootste uitdaging in dit leven tot nu toe is mezelf accepteren op allerlei vlakken en tegelijkertijd een zo gezond mogelijk gewicht te "vinden". En over die zoektocht gaat dit blog tegenwoordig.

vrijdag 7 februari 2014

'Ik' ga verhuizen.

Don't worry, geen relatiecrisis, dramatische baanwisseling of wat dan ook. Ardie en ik blijven gewoon waar we zijn, maar het wordt wel tijd voor een andere verhuizing.


Toen ik dit blog begon, was het bedoeld om mijn sponsoren op de hoogte te houden van mijn 'race tegen de kilo's voor Duchenne'. Mijn sponsoractie om d.m.v. afvallen zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de 'Vrienden van Tijs, inmiddels omgedoopt naar 'strijden tegen Duchenne'.
Inmiddels ligt de sponsoractie al weer 3/4 jaar achter me, werd het bloggen meer en meer een verslag van mijn ontdekkingsreis naar mezelf, en loop ik langzaam maar zeker aan tegen de beperkingen van deze provider. Let wel, voor het bloggen alleen voldeed deze site perfect. Maar...


Sinds bekend is dat mijn full-time dienstverband niet door zal gaan, ben ik nog eens goed na gaan denken. En langzaamaan kwam ik tot de conclusie dat ik het niet doorgaan van deze 4 extra uren moet zien als een cadeautje. Omdat ik er de hele tijd vanuit gegaan ben dat ik 36 uur zou gaan werken, was dat het laatste zetje wat ik nodig had te stoppen met mijn bestuursfunctie bij 'Happy Sound'. En zo waren er nog wat dingen die tijd vragen en waar ik het vermoeden van had dat me dat met ingang van mijn nieuwe baan niet meer zou gaan lukken. Voordat deze 'vrije' tijd nu opgeslokt wordt door zoiets banaals als huishouden, tv-kijken, shoppen of whatever, besloot ik mijn hart te volgen. Zoals een aantal van jullie weten heb ik naast mijn betaalde baan nog een beroep. En wel Reikimaster. Door al het werken, mantelzorgen, bestuurszaken (en zeker het afgelopen jaar het jubileumconcert en de reis van het koor) en nog meer van dat soort dingen, maar ook de de mindere aanvragen voor cursussen (waarschijnlijk door de crisis), was mijn praktijk stil komen te liggen.
Het mooie is alleen dat ik nooit gestopt ben met Reiki en alles er omheen. Het hoort tenslotte bij wie ik ben, hoe ik in het leven sta en naar dingen kijk.
Nu ik dus 'extra' tijd heb, ben ik gaan zoeken naar een manier om een site betaalbaar, liefst volledig in eigen beheer de lucht in te krijgen, om weer wat leven in mijn praktijk te blazen.
En voor degene die zich nu zorgen maakt, nee ik ga mezelf niet over de kop werken, ga niet elk weekend activiteiten plannen, maar ja, ik heb er zin in weer meer met die kant van mij aan de slag te gaan. En daarbij hoort in deze tijd, naast een blog (want dat blijf ik doen), iets van een site.
Dankzij Rianne kwam ik bij wordpress uit en daar ben ik aan de slag gegaan.
http://www.youtube.com/watch?v=TjKmQmsRlBk&feature=player_detailpage


De site is nog niet helemaal klaar, suggesties zijn welkom, en natuurlijk zal het zich ook met mij blijven ontwikkelen. Maar het wordt wel tijd om dit vertrouwde blog te gaan verhuizen.


Dus hierbij de adreswijziging: http://racetegendekilos.blogspot.com wordt http://gewoonharriette.wordpress.com.
Jullie zijn en blijven van harte welkom!


Liefs,
Hariëtte
ps. Vraag me niet waarom er zo'n grote regelafstand is, ik heb echt van alles proberen te doen maar het is of een grote blok tekst, of een grote afstand. So be it, het is blijkbaar echt tijd om te verhuizen ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten