Over mij

Mijn foto
Verre van slank maar lekker in mijn vel. Verre van het schoonheidideaal maar opmerkelijk vaak erg gelukkig. Verre van "normaal" and loving it. Wel een echte vrouw met alle bijbehorende "gebruiksaanwijzingen", een meisjes meisje in de zin van graag shoppen (liefst alleen), lekker tutten (maar wel effectief), en schoenen heb ik nooit te veel (vind ik). Mijn grootste uitdaging in dit leven tot nu toe is mezelf accepteren op allerlei vlakken en tegelijkertijd een zo gezond mogelijk gewicht te "vinden". En over die zoektocht gaat dit blog tegenwoordig.

donderdag 26 december 2013

Nieuwjaarswens


Jaren komen, jaren gaan
We vliegen door ons dagelijks bestaan
Druk, druk, druk roepen we naar elkaar
Vaak is er amper tijd voor een vriendelijk gebaar
 
En nu aan het eind van het jaar komt vaak het gevoel
Dat we voorbij rennen aan ons eigenlijke doel
Gelukkig zijn in het dagelijks leven
Met je familie, met jezelf, liefst langer dan heel even
 
Goede doelen doen goede zaken in deze tijd
We spenderen royaal, zonder enige spijt
Winkelkarretjes worden vol geladen, het hoort er bij
Even niet denken aan zorgen, even gewoon lekker vrij

Ik zie het aan, en doe er aan mee
Soms heel bewust, soms wat gedwee
Mijn hart roept echter steeds luider naar mijn brein
Mens, wordt wakker, spring toch van die op hol geslagen trein

Geluk zit niet in dingen, het zit in ons!
In mooie momenten, in prachtige songs.
Je vind het in de ogen van je lief, je ouders je kinderen
Daar hoeft geen enkele crisis je in te hinderen
 
2013 had voor mij mooie momenten in overvloed
Al was loslaten wel echt een uitdaging voor mijn gemoed
2014 is nog onbeschreven, puur en volop kansen voor jou en mij
Dus geluk wens ik ons allen toe, met onze geliefden aan onze zij

Fijne dagen allemaal

Liefs,
Harriëtte

6 opmerkingen:

  1. Lief en ingetogen laat ik je woorden marineren en alles zo absorberen dat zij zich smeltend in mijn hart en ziel hun betekenis tot volle waarde worden begrepen....
    liefs en een verrassend boeiend verfrissend wonderschoon 2014
    waarbij jullie ons zeker zullen ontmoeten☆★☆★☆★☆

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk gaan wij elkaar weer ontmoeten, ont-moeten doen we al meer en meer n'est pas? ;)

      Verwijderen
  2. Veel geluk in 2014 (en ver daarbuiten) lieverd <3

    Als er iemand van die trein kan springen ben jij het.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eef(ke) Jonkers-Hebben26 december 2013 om 13:33

    Héél mooi gezegd. Ik kan het helaas niet zo mooi verwoorden, maar daarom niet minder gemeend. Dat 2014 een geweldig jaar voor je mag worden! Gr's Eef (ke) Jonkers-Hebben

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ach Eef(ke) ;) het gaat tenslotte niet om de verpakking maar juist de inhoud :D

      Verwijderen