Over mij

Mijn foto
Verre van slank maar lekker in mijn vel. Verre van het schoonheidideaal maar opmerkelijk vaak erg gelukkig. Verre van "normaal" and loving it. Wel een echte vrouw met alle bijbehorende "gebruiksaanwijzingen", een meisjes meisje in de zin van graag shoppen (liefst alleen), lekker tutten (maar wel effectief), en schoenen heb ik nooit te veel (vind ik). Mijn grootste uitdaging in dit leven tot nu toe is mezelf accepteren op allerlei vlakken en tegelijkertijd een zo gezond mogelijk gewicht te "vinden". En over die zoektocht gaat dit blog tegenwoordig.

zondag 23 juni 2013

Publiciteit afsluiting "race tegen de kilo's voor Duchenne"

Deze keer geen blog, maar een kort berichtje. Voor iedereen die het niet kon lezen omdat ze in een andere regio van het zondagsnieuws wonen (of elders Nederland/de Wereld) :D

Onderstaand artikel stond vorige week in het zondagsnieuws. Ik wist dat het geplaatst zou worden, e.e.a. was vooraf door Dave met zowel de stichting als mij besproken.
Maar als je het artikel dan zwart op wit voor je neus hebt, dan is dat nog steeds bijzonder, speciaal en was ik ook wel weer een tikkeltje trots ook :)

De benefietavond is inmiddels (gisteren ) achter de rug en wederom was het een fantastische avond.


Liefs,
Harriette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten