Over mij

Mijn foto
Verre van slank maar lekker in mijn vel. Verre van het schoonheidideaal maar opmerkelijk vaak erg gelukkig. Verre van "normaal" and loving it. Wel een echte vrouw met alle bijbehorende "gebruiksaanwijzingen", een meisjes meisje in de zin van graag shoppen (liefst alleen), lekker tutten (maar wel effectief), en schoenen heb ik nooit te veel (vind ik). Mijn grootste uitdaging in dit leven tot nu toe is mezelf accepteren op allerlei vlakken en tegelijkertijd een zo gezond mogelijk gewicht te "vinden". En over die zoektocht gaat dit blog tegenwoordig.

zaterdag 4 februari 2012

Op veler verzoek

Lieve mensen,

Hierbij nog een keer mijn mailadres voor het geval je interesse hebt me te sponsoren.
gewoon.harriette@gmail.com.

Nog een leuk nieuwtje. Afgelopen maandag hadden we op het werk de prachtige ja-maar show op bezoek, ivm onze verlate nieuwjaarsbijeenkomst. Ik heb krom gelegen van het lachen en had tegelijkertijd regelmatig een aha-moment.
Getriggerd door het enthousisatme van de spelers ben ik gaan rondneuzen op de ja-maar site en kwam uiteindelijk terecht op www.omdenken.nl.
Daar kon je je eigen omdenkverhaal indienen en daarmee kaartjes voor een seminar winnen. Tja, nooit geprobeerd is altijd verloren dacht ik, dus heb mijn race tegen de kilo's verhaal ingestuurd en wat denk je? Het staat er al op!
Zie http://www.omdenken.nl/praktijk/casusarchief/866
Je kunt stemmen op de site, voel je vrij dat te doen ;-)

liefs,
Harriëtte

1 opmerking: