Over mij

Mijn foto
Verre van slank maar lekker in mijn vel. Verre van het schoonheidideaal maar opmerkelijk vaak erg gelukkig. Verre van "normaal" and loving it. Wel een echte vrouw met alle bijbehorende "gebruiksaanwijzingen", een meisjes meisje in de zin van graag shoppen (liefst alleen), lekker tutten (maar wel effectief), en schoenen heb ik nooit te veel (vind ik). Mijn grootste uitdaging in dit leven tot nu toe is mezelf accepteren op allerlei vlakken en tegelijkertijd een zo gezond mogelijk gewicht te "vinden". En over die zoektocht gaat dit blog tegenwoordig.

vrijdag 10 augustus 2012

Gedicht: Stil verlangen

Ik had even wat inspiratie, het kwam er weer in een vloeiende golf uit me.
En deze keer is het wel heel erg persoonlijk. Toch wil ik hem gewoon delen met iedereen die het wil lezen... Ikzelf vind hem erg mooi....


Een stil verlangen, gekoesterd in mijn hart
Nooit uitgekomen, wie had dat destijds verwacht

Toch bijna altijd een intens gelukkig mens

Ondanks de niet uitgekomen hartenwens

Een kindje van mezelf, onder mijn hart gedragen
Was die wens die kwam en ging in vlagen

Altijd op de achtergrond aanwezig maar toch ook niet
Het is maar een enkeling die dat verdriet soms bij me ziet


Het heeft niet zo mogen zijn, het was niet voor mij
Toch voel ik me een volledige vrouw, dankbaar en blij

Mijn liefde vind z’n doel via andere manieren

Mijn hart weet op die manier veel mensen te plezieren


Maar soms komt de pijn even om de hoek gekeken
Ik kan het niet wegstoppen zo is gebleken

En dat hoeft ook niet, het mag er zijn

Hoe zou ik kunnen waarderen wat ik heb, zonder ooit een greintje pijn?


Ieder mens ontmoet z’n uitdagingen in het leven
Voor mij een feit, een vaststaand gegeven

De mijne hebben gemaakt tot wie ik ben, hier en nu
Een mooi en gelukkig mens, een bijzonder individu

Harriette, 10-08-2012

1 opmerking:

  1. Super mooi Harriette, het is zo als het is zegt de liefde, en zo ben jij.

    BeantwoordenVerwijderen