Over mij

Mijn foto
Verre van slank maar lekker in mijn vel. Verre van het schoonheidideaal maar opmerkelijk vaak erg gelukkig. Verre van "normaal" and loving it. Wel een echte vrouw met alle bijbehorende "gebruiksaanwijzingen", een meisjes meisje in de zin van graag shoppen (liefst alleen), lekker tutten (maar wel effectief), en schoenen heb ik nooit te veel (vind ik). Mijn grootste uitdaging in dit leven tot nu toe is mezelf accepteren op allerlei vlakken en tegelijkertijd een zo gezond mogelijk gewicht te "vinden". En over die zoektocht gaat dit blog tegenwoordig.

vrijdag 3 augustus 2012

Gedicht

Het is even stil geweest hier op het blog. Tja, voor mijn gevoel had ik ook even niet zoveel te vertellen.
Ik zat in een lekker ritme op mijn wer en met sporten en vandaag was de weegschaal dan ook weer lief voor me :) Eens kijken hoe dat over een paar weken bij Dave is....

Ik had dan misschien geen inspiratie mbt het blog, er kwam wel een gedicht opgeborreld, en dat plaats ik dan dus ook maar ipv een lang verhaal...


Als vandaag mijn laatste dag zou zijn in dit leven
Zou ik sterven met een blij gemoed
Dankbaar voor alle bijzondere momenten die ik mocht beleven
En de bijzondere mensen die ik heb ontmoet

Ik zou dansen van vreugde voor al mijn geluk
Zingend  het einde tegemoet treden
Zou al die lieve mensen knuffelen, stuk voor stuk
En vrede hebben met mijn verleden

Als ik vandaag mijn laatste adem zou uitblazen
Zou ik al mijn “ vijanden”  zeggen : laat het gaan
Het waren stormpjes in kleine glazen
De moeite niet om bij stil te staan

Ik zou liefhebben tot de laatste tel
Vol leven, vreugde en plezier
Zei tegen al mijn geliefden: dank jullie wel
Het was een feestje samen met jullie hier

Laten we dus vieren, iedere dag
Die weer samen mogen beleven
Genieten van elkaars gelach
En elkaar onze oprechte aandacht geven

Voelen dat we leven, in iedere vezel van ons zijn
Beklemmende gedachten laten gaan
Niet op de vlucht gaan voor af en toe wat pijn
En vol overtuiging in het leven staan
Liefs,
Harriette

2 opmerkingen: