Over mij

Mijn foto
Verre van slank maar lekker in mijn vel. Verre van het schoonheidideaal maar opmerkelijk vaak erg gelukkig. Verre van "normaal" and loving it. Wel een echte vrouw met alle bijbehorende "gebruiksaanwijzingen", een meisjes meisje in de zin van graag shoppen (liefst alleen), lekker tutten (maar wel effectief), en schoenen heb ik nooit te veel (vind ik). Mijn grootste uitdaging in dit leven tot nu toe is mezelf accepteren op allerlei vlakken en tegelijkertijd een zo gezond mogelijk gewicht te "vinden". En over die zoektocht gaat dit blog tegenwoordig.

zondag 29 juli 2012

Dagje Floriade

Vandaag stond de Floriade op het programma. Happy Sound moest er optreden en tja, dan wil je natuurlijk ook meteen meer van het park meepikken.
Wij hadden met Therezi afgesproken om meteen om 10 uur daar te zijn zodat we de rest van het koor op konden vangen.

En ik moet zeggen, petje af, het was allemaal prettig geregeld. Even kaartjes ophalen bij de balie bij de personeelsingang. Korte uitleg, een eigen kleedkamer met onze naam erop! Etc. Etc.

Toen de eerste wagen binnen was en we iedereen bereikt hadden dat ze ons even moesten bellen als ze er waren (anders konden ze niet parkeren), zijn we het park ingegaan.
Ardie en ik zijn meteen op de kabelbaan aangegaan, het was nog niet druk dus liep het lekker snel door.
Een tikkeltje eng vonden we het wel trouwens, het was echt best hoog....
Het uitzicht was echter onbetaalbaar:







Van hieruit hadden we zicht op de plek waar we moesten optreden (witte tent)




Van daaruit zagen we de de diverse landen tevoorschijn komen met hun inzendingen



De mensen van Sri Lanka komen geregeld bij Ardie op het werk, ze herkenden hem dan ook :)





Een van de mooiste plekken tot nu toe gezien. De inzending van China, echt heel gaaf!
Het voelde even alsof we weer terug waren in China...









Tweede topper was Indonesië, er stond zelfs een soort huis zoals wij op Batam Island hadden vorig jaar tijdens onze vakantie. Echt mooi opgezet, diverse huizen, mooi aangelegd, oog voor detail. Prachtig gewoon....




Turkije had een hele mooie presentatie binnen, over allerlei bloemen die hun oorsprong hebben in Turkije...


En toen kwamen we de theatergroep nog tegen, de steltenlopers. Heel gracieus, heeeeel mooi en wat bijzonder knap! Het waaide toch best behoorlijk...





Inmiddels heb ik ook een foto van ons optreden, gemaakt volgens mij bij ons laatste nummer "I'm so exited".

Het was een lekker optreden. Mien durp ging heerlijk maar ook de andere solo's (Oh happy day, shoop shoop song, thank you for the music en Erile) gingen heerlijk. Ik was helemaal in mijn element maar heel Happy Sound stond te genieten.
Het was dan ook een heel dankbaar publiek. Vaak bleven mensen spontaan staan, er kwamen diverse mensen bij zitten en er waren er zelfs meerdere die het hele optreden bleven zitten.
Ik geloof dat het wel gelukt is over te brengen hoeveel plezier wij beleven aan het maken van muziek. Dus onze missie is wederom geslaagd! :)

Ardie en ik gaan zeker nog een keer terug. We hebben het nog lang niet alles gezien.

En nu is het bedtijd, morgen weer vroeg dag en... de gouverneur komt op bezoek in het Leerhuis dus ik wil wel weer fit zijn! :)

Liefs,
Harriette

2 opmerkingen:

  1. Mooie sfeer impressie in je fotoblog... ;-p
    Trusten!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahhahaha, moest er zelf ook wel om lachen.... ;)
    Enne.....thank you!

    BeantwoordenVerwijderen