Over mij

Mijn foto
Verre van slank maar lekker in mijn vel. Verre van het schoonheidideaal maar opmerkelijk vaak erg gelukkig. Verre van "normaal" and loving it. Wel een echte vrouw met alle bijbehorende "gebruiksaanwijzingen", een meisjes meisje in de zin van graag shoppen (liefst alleen), lekker tutten (maar wel effectief), en schoenen heb ik nooit te veel (vind ik). Mijn grootste uitdaging in dit leven tot nu toe is mezelf accepteren op allerlei vlakken en tegelijkertijd een zo gezond mogelijk gewicht te "vinden". En over die zoektocht gaat dit blog tegenwoordig.

zaterdag 28 juli 2012

Zoek de verschillen

Soms heb ik het even voor mezelf nodig om te kijken naar "before" foto's om de toch overduidelijke veranderingen aan mijn figuur te zien. Vandaar dat ik in de digitale fotodoos ben gedoken...

Deze keer dus geen verhaal maar een serie "zoek de verschillen", gewoon, om mezelf weer even een oppepper te geven :)
Dat heb ik af en toe nodig. Doodeenvoudig omdat de veranderingen aan mijn lijf zo langzaam gaan dat ik ze zelf niet altijd zie. Ja natuurlijk, ik merk heus wel dat ik inmiddels 3-4 kledingmaten geslonken ben, maar het ZIEN, daar heb ik toch echt af en toe wat foto's voor nodig.

Juni 2010, tijdens de bruiloft van een lid van ons koor, helemaal in mijn element (zoals altijd met zingen....hihi)

Juli 2012, even gewoon een foto van mezelf maken om te zien wat anderen zien ;)


Vakantie Singapore oktober 2011, bij een prachtige tempel die verscholen lag tussen allerlei snelwegen. (Ardie heb ik er even afgeknipt, niet omdat hij er niet bij mag staan maar omdat hij gewoon niet graag op de foto gaat)


Benefietavond Duchenne juni 2012, helemaal kicken op een topavond



Ons jongste petekindje en ik beiden net thuis uit het ziekenhuis in 2005, ik kan daar zo van genieten, gewoon zitten en kijken naar een baby, dan heb je aan MIJ geen kind meer! :)




Tijdens de doop van ons petekindje, ook in 2005, ik mocht het Ave Maria zingen wat ik natuurlijk met heel veel plezier en liefde deed....



Zo... ik heb mijn oppepper gehad :)

Nu nog even de tip van Dave als slot. Hij vond nl. dat ik beter naar een foto uit het verleden kon kijken waar ik weer heen wilde, i.p.v. naar een foto in het verleden waar ik niet meer heen wil. Ik begrijp de gedachte erachter maar ja, soms ben ik gewoon lekker eigenwijs.
En... ook al wil ik niet naar het gewicht van die oude foto's, ik vind het geen lelijke foto's, dat is een verschil nietwaar? ;)

Hier dan nog twee uit de oude doos waar ik (qua omvang dan, het grijze haar en de rimpels blijven) naar toe ga...

09-09-1994, oftewel onze trouwdag....


Doopfeest van Tom, hij is 6 dagen na ons huwelijk geboren.... dit is en blijft een van mijn favoriete foto's van mezelf.... 


He... toch lekker, zo'n reis door de digitale "oude doos" :)

Liefs,
Harriette

2 opmerkingen:

  1. Juli 2012 .. Zo zie ik je maar zelden.. Ik mis de lichtjes in je ogen.

    Mooie foto's schoonheid...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks meis. En mbt juli, het was bedtijd ;)

    BeantwoordenVerwijderen