Over mij

Mijn foto
Verre van slank maar lekker in mijn vel. Verre van het schoonheidideaal maar opmerkelijk vaak erg gelukkig. Verre van "normaal" and loving it. Wel een echte vrouw met alle bijbehorende "gebruiksaanwijzingen", een meisjes meisje in de zin van graag shoppen (liefst alleen), lekker tutten (maar wel effectief), en schoenen heb ik nooit te veel (vind ik). Mijn grootste uitdaging in dit leven tot nu toe is mezelf accepteren op allerlei vlakken en tegelijkertijd een zo gezond mogelijk gewicht te "vinden". En over die zoektocht gaat dit blog tegenwoordig.

zaterdag 3 maart 2012

spierpijn :)

Zo, weer een week voorbij. Wat vliegt de tijd.
Afgelopen week heb ik wat meer behoefte gehad aan zoetigheid merk ik. Toch maar weer even pas op de plaats maken, zeker omdat we dit weekend ook nog een weekendje eruit gaan. Lekker naar de musical wicked en uitwaaien aan zee... zalig!

Het sporten ging super deze week, dinsdag gewoon lekker bezig geweest en woensdag weer de circuit training. Het ging echt veel en veel beter dan de eerste keer dat ik meedeed. Kon het eigenlijk redelijk goed bijbenen al had ik na de sessie geen droog meer aan mijn lijf.
Toen we gezellig uitgepuft waren met z'n allen, en de rest op huis aan ging ben ik nog ff 20 minuten de crosstrainer opgesprongen, gewoon om nog heel even de spieren bezig te houden.
Thuis werd ik meteen door Ardie in bad gestuurd, ter preventie van weer een gigantische spierkater zoals de allereerste keer.
En ik moet zeggen, het valt me niet tegen. Blijkbaar hadden mijn collega's die ook meegedaan hebben zelfs meer last dan ik! hihi.
Gisteren was het wel een tikkie vervelend maar niet super pijnlijk of zo en vandaar voel ik al amper nog wat. Gaat goed dus!

Ik moet wel nodig mijn kledingkast uitmesten. Inmiddels pas ik in kleding die 3 maten kleiner is dan toen ik begon. Sterker nog, ook die beginnen wat losjes te zitten. Ik moet dus nodig oud spul uit gaan sorteren en wegbonjouren. Ga het niet bewaren ook. Misschien 1 ding om nog eens een foto te kunnen maken als ik klaar ben :)

Veel nieuws heb ik verder nu niet te vertellen. Er is niets afgegaan afgelopen week zover ik kan zien (lang leve de chocolade......hahahha), volgende week pak ik het weer lekker op (en ja, ook dit weekend ga ik het natuurlijk niet te gek maken).

Fijn weekend allemaal en tot de volgende keer.

Liefs,
Harriëtte

1 opmerking:

  1. Ik zou inderdaad 1 of 2 kledingstukken bewaren, als reminder... zo van 'dit wil ik niet meer..'


    Dat heb ik met de maatjes 38 gedaan [engelsmilie]

    BeantwoordenVerwijderen